قاب، محافظ، یا کیف حکم لباس گوشی را دارد. هم برای محافظت و هم برای زیبایی بخشیدن. وقتی فرزندی برای شما متولد می شود بدون شک از یک ماه قبل لباس هایش را اری می کنید. آن هم چه لباس هایی! برای به دنیا آمدنش لحظه شماری می کنید.

وقتی یگ گوشی اری می کنید در اولین اقدام باید به فکر قاب، محافظ، و کیف برای آن باشید. اولا باید بدانید که گوشی شما به چه چیزی نیاز دارد؟ از ندگان لوازم جانبی موبایل اطلاعات کامل کسب کنید سپس کاور یا محافظ برای گوشی کنید. قاب چه شیشه ای، چه ژله ای مربوط به پشت و بغل های گوشی هستند. تمامی این لوازم جانبی در یک چیز مشترک هستند. آن هم محافظت و دفاع از گوشی.

این مقاله به شما کمک می کند تا بدانید که چه لوازم جانبی برای گوشی کنید. و با دانش و آگاهی کامل یک قاب و یا کیف چرمی یا محفاظ صفحه نمایش برای گوشی خود سفارش دهید.

چرا که مشتریان و کاربران زیادی هست که دقیقا نمی دانند چه قاب یا محافظی می خواهند پس از سفارش و دریافت آن متوجه می شوند چیزی که خواستند این نبوده. دلیل این اشتباه در عدم داشتن اطلاعات کافی نسبت به قاب و محافظ گوشی است.

و این نکته را بدانید قاب مثل لباس نیست که بتوانید در فصل سرما چندتا روی هم بپوشید. یعنی به صورت همزمان نمی توان هم از قاب و یا محافظ و کیف بر روی گوشی استفاده کرد. اگر از بامپر استفاده کنید. دیگر امکان استفاده از یا قاب دیگر میسر نیست. چرا که اینها متناسب با سایز گوشی طراحی و تولید می شوند. اینکه آنقدر منعطف نیستند که بشود یک قاب را بر روی محافظ استفاده کرد.

باز هم تاکید می کنیم که با اطلاعات کامل اقدام به کنید.

بامپر: فقط قسمت دور گوشی را می پوشاند. البته بعضی از بامپر ها نیز از پشت گوشی محافظ می کنند. طوری طراحی شده اند که از ضربه دیدن پشت موبایل جلوگیری کنند.

قاب: پشت و دور گوشی را می پوشاند.

کیف: کل گوشی را می پوشاند. البته موقع استفاده از گوشی می توان آن را به راحتی باز کرد و از صفحه نمایش دیگر قسمت های گوشی به راحتی استفاده کرد.

در قاب یا کیف چرمی خوب برای گوشی باید نکات زیر را در نظر گرفت:

1.جنس خوب و برند معتبر

وقتی از یک قاب با جنس خوب می گویم باید برند و شرکت تولید کننده آن را در نظر گرفت. تنها از برند یک قاب می توان خوب بودن و کیفیت آن را تشخیص داد. بعضی شرکت ها نیز خودشان به تولید لوازم جانبی می پردازند البته شرکت هایی معتبری هستند که سالهاست محصولات آنها در بازار شناخته شده هستند. مثل نیلکین، ایکس لول، بیسوس و

وقتی برای یک گوشی حدود یک میلیون تومان هزینه می کنید پیشنهاد ما به شما این است که یک قاب یا کیف چرمی خوب برای آن کنید که به خوبی از گوشی شما محافظت کند.مواقعی که گوشی به زمین می خورد آسیب به آن وارد نشود.

 

2.زیبایی و رنگ دلخواه شما

بهتر است که قاب دور تا دور گوشی را بپوشاند ضحامت کمی داشته باشد. کنار ضخامت کم، عملکرد دفاعی خیلی خوب داشته باشد. یعنی با اینکه وزن کمی داشته باشد ابعاد گوشی آنچنان تغییر نکنه. تا آنجا که ممکن است لیز نباشد که از دستتان بیفتد.

حتما در قاب یا کیف برای گوشی به زیبایی و رنگ آن توجه کنید. یک قاب زیبا مثل لباس زیباست. قاب یا کیف زیبا با رنگ جذاب باعث می شود که هم گوشی در دست شما زیبا دیده شود. و هم خودتان از آن لذت ببرید. سعی کنید رنگی را انتخاب کنید که متناسب با ظاهر گوشی شما باشد.

 

اما در مورد قاب های محافظ یا بامپر:

بعضی از قاب های محافظ به صورت بامپر هستند بامپر در لغت به معنی ضربه گیر ، نقش همان سپر ماشین را دارد. کل گوشی را نمی پوشانند. فقط دور بدنه گوشی را می پوشانند. یعنی قسمت پشت و صفحه نمایش را نمی پوشاند.

 

بامپر ها هم خودشان به چند دسته تقسیم می شوند. آلومینیومی، پلاستیک، پلاستیک خشک، پلاستیک منعطف

بامپرها نسبت به قاب بسیار سبک تر و جمع جورتر هستند. بامپر از لبه های گوشی هنگام به زمین خوردن محافظت می کند.

بامپر نسبت به قاب گوشی سبک تر هستند.حجم کمتری دارند. قیمت آنها ارزانتر هست. اما نمی توانند از صفحه گوشی یا پشت آن محافظت کنند.

بامپرهای ژله ای از پلاستیک ساخته میشوند. اما نسبت به بامپر آلومینیومی حجم بیشتری دارند.

خوب پس تا اینجا با بامپر آشنا شده ایم. اینکه فقط دور گوشی را می پوشاند. پشت و صفحه نمایش گوشی به کلی آزاد است.

بامپری که از پشت گوشی محافظت می کند.

 

حالا به سراغ قاب های محافظ می رویم

قاب نسبت به بامپر سنگین تر هست و اینکه پشت یا بعضی از آنها کل گوشی را می پوشانند. قاب می تواند در مواقع افتادن گوشی از صفحه نمایش و قسمت پشت بدنه آن به خوبی محافظت کند. البته در انتخاب قاب محافظ یا بامپر باید چیزی را انتخاب کنید که خوش دست باشد. وقتی گوشی در دستتان است دستتان عرق نکند. یا گوشی لیز نخورد.

انواع قاب سخت و ژله ای در بازار موجود است.

قاب های ژله ای از پلاسیتک منعطف ساخته شده اند. البته حجم بیشتری دارند.

قاب های سخت قسمت دور گوشی از پلاسیتک منعطف ساخته شده است. و قسمت پشت گوشی به صورت پلاستیک سخت می باشد.

 

کاور یا کیف گوشی

کیف گوشی نسبت به قاب و بامپر حجم ورژن بیشتری دارند. سایز آنها بزرگتر هست چرا که به صورت کامل گوشی را می پوشانند.

 

انواع کیف گوشی:

فلیپ کاورهای هوشمند ؛ کیف چرمی، کیف به صورت بافت، کیف پلاستیکی، کیف دات ویو، کیف کلیر ویو

و بعضی از آنها پنجره هوشمند دارند. یعنی موقع که گوشی زنگ می خورد نیاز به باز کردن کیف نیست می توان از همان پنجره جواب داد.

 

دات ویو (Dot View ): کیف کاور دات ویو وقتی صفحه گوشی بسته باشد موقع زنگ خوردن شماره ها بر روی در کیف گوشی نمایش داده می شود.


گاه قاب شیائومی گوشی ,بامپر ,محافظ ,محافظت ,صفحه ,نمایش ,برای گوشی ,صفحه نمایش , کنید ,داشته باشد ,بیشتری دارند ,پلاسیتک منعطف ساخته منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

با من تا کنکور 99 دفتر پیشخوان دولت هنر Del Tange Donya (شعر اهنگ زیبا - دل نوشته) انجمن نیوز دانلود سرا eAbraha وب سایت انلاین دانش unicmohtava.com